Máte dostatočný rozpočet na kúpu nového nábytku? Zistite koľko vás bude stáť zariaďovanie nábytku a na čo sa pripraviť.
17. 1. 2023
Kancelária je miesto frekventovaného používania. Stačí vám kancelárska stolička a stôl a môžete pracovať. Je však veľmi podstatné, aby ste si pre prácu zvolili kvalitné a trvácne materiály. To v prvom rade zaručí správny výber firmy, ktorá sa venuje zariaďovaniu kancelárií moderným a profesionálnym nábytkom.
Pozrite sa,
koľko si treba vyčleniť na nový kancelársky nábytok –
budete prekvapení, že sa to až tak nelíši od cien reťazcov s nábytkom nižšej kategórie ale s tým rozdielom, že dostanete omnoho lepšiu kvalitu.
Kancelársky stôl je základom pre vašu prácu. Musí byť stabilný, ľahko sa zmontuje a čo je najdôležitejšie – musia byť na ňom použité kvalitné materiály.
Viete ako rozoznáte kvalitný kancelárky stôl a ako si vybrať pri zariaďovaní vašej kancelárie?
-Hrany stolov majú aspoň 2 milimetrovú ABS hranu, ktorá sa nezačne štiepiť a odlepovať ako v prípade lacných stolov z reťazcov
- Laminát sa ľahko čistí a neostávajú na ňom šmuhy, pôsobí pevne
-Dosky kancelárskych stolov strednej cenovej kategórie majú predpripravené miesta, kde sa uchytáva konštrukcia.
-Na dosku si môžete zvoliť najrôznejšie druhy doplnkov a elektrifikácií – káblové prechodky, káblové žľaby, elektrické boxy nakonfigurované podľa vašich požiadaviek – sila, USB, siete a pod.
-Doska je omnoho ťažšia a robustnejšia ako tá, ktorú nájdete v poľských a škandinávskych reťazcoch
-Konštrukcia nohy stola je striekaná kvalitným a odolným epoxidovým lakom, ktorý sa nepoškriabe po pár použitiach
-Konštrukcia pôsobí masívne a je ťažšia, ale zmontujete sa veľmi rýchlo
-Paraván na stôl môže byť z najrôznejšieho materiálu, musí pôsobiť kvalitne a má poskytovať vizuálnu clonu a tiež môže pohlcovať zvuk v závislosti od druhu materiálu
Koľko stojí nový kancelárky stôl, ktorý ale vydrží aj niekoľko desiatok rokov?
Ceny sa pohybujú od 180 do 600 euro a to aj v
prípade výškovo nastaviteľných stolov a
exekutívne (manažérske) stoly nájdeme v rozpätí od 500 až 3500 euro. Cena paravánu na stôl je medzi 120 do 500 euro.
Tu je niekoľko príkladov rôznych kancelárskych stolov.
Kancelárske stoly nájdete v
tomto linku.
Kancelárske stoličky sú otázkou individuálneho výberu. Kým kancelársky stôl je otázkou vkusu a využitia
, kancelársku stoličku je potrebné si otestovať a zistiť viac o jej nastaveniach. U nás je to samozrejmosťou, často krát stoličky aj zapožičiavame na skúšanie.
Tu je niekoľko základných bodov, ktoré si treba
všímať pri kúpe a výbere kvalitnej kancelárskej stoličky:
-Stolička musí mať výškové nastavenie, kríž je z nylonu, polyamidu alebo hliníka. Mal by pôsobiť kvalitne, ale nie príliš mohutne, aby sa s ním dalo ľahko manipulovať.
-Podrúčky by mali byť súčasťou stoličky, slúžia k zaisteniu ergonómie. Výškové nastavenie je dôležité pre niekoľko hodinovú prácu
-Kancelárska stolička môže mať nastavenie záklonu – zaistenie na rôznych úrovniach, taktiež nastavenie hĺbky sedáka a výšky operadla
-Čalúnenie stoličky môže byť z látky, alebo sieťoviny, ale malo mať aspoň 100-tisíc Martindalov, čo je znakom výbornej odolnosti látky.
Koľko stojí nová kancelárka stolička? Ceny kancelárskych stoličiek sa pohybujú od 100 do 1200 euro a exekutívne (manažérske) stoličky nájdeme v rozpätí od 500 až 2500 euro.
Kancelárske stoličky nájdete v
tomto linku.
Skrine sú dnes stále potrebnou časťou priestoru, vždy je potrebné odložiť, či archivovať dokumenty a predmety pri prácu. Kontajnery sú tiež dôležité tam, kde zamestnanci môžu voľne manipulovať s dokumentami a firemná politika to neurčuje inak.
Skrine aj kontajnery sú dôležitou súčasťou pri zariaďovaní kancelárie a
ako v prípade stolov by mali byť vyrobené z kvalitnej drevotriesky, kovové časti by mali byť z odľahčeného a odolného materiálu. Ceny skríň sa pohybujú od 100 až do 600 euro, cena kontajnerov sa pohybuje okolo 220 euro.
V tomto linku nájdete prehľad skríň do kancelárií.
Ako prebieha zariaďovanie kancelárie
Keď už poznáme ceny nábytku, pripravili sme pre vás návod pre to, na čo sa teda pripraviť počas zariaďovania kancelárie.
- Na prvom stretnutí je veľmi dôležité, aby ste detailne odkomunikovali svoje požiadavky. Koľko metrov štvorcových, alebo kusov nábytku potrebujete, aký typ a tiež dizajn vás zaujíma.
- Na našom webe si napríklad môžete v sekcii Nábytok a doplnky pozrieť nábytok, ktorý by ste chceli mať necenený pre zariaďovanie vašej kancelárie.
- Na stretnutí vám odborník z interiérového štúdia schopný povedať o možnostiach, detailoch, cene a navigovať vás. Ukáže vám vzorkovníky a zadá časový rámec projektu.
- Po odkomunikovaní vašich požiadaviek dostanete cenovú ponuku s výberom nábytku podľa dohody. Vy môžete v tejto fáze komunikovať všetky vaše pripomienky. Opäť sa môžete stretnúť a prípadne vybrať látky a materiály.
- Po finalizácií a potvrdení objednávky zákazníci vyplatia zálohovú faktúru a po jej pripísaní na účet sa ihneď odošlú objednávky výrobcom.
- Dodávka nábytku aj s montážou trvá 5-10 týždňov. Tá sa koordinuje so špeciálnym tímom a zabezpečí všetko od dopravy, manipulácie a montáže.
- Záruka kancelárskeho nábytku je 2-10 rokov v závislosti od komponentov a druhu nábytku. Ak niečo nebude fungovať, dodávateľ by to mal vymeniť, alebo nanovo dodať.
Tieto body sú len základným návodom pri zariaďovaní interiérov a mali by byť súčasťou každého projektu.
Ak si vyžadujete vizualizácie, dizajn a architektúru, sme vám kedykoľvek k dispozícií. V sekcii
Referencie nájdete niekoľko referencií z nášho portfólia.
Zaujali vás naše odporúčania pri zariaďovaní kancelárií a máte záujme o túto službu? Napíšte nám v sekcii Kontakt, alebo nám zavolajte a radi si spolu dohodneme osobné stretnutie.
Najnovšie články:
Zimná akcia: Zľava 20% na škandinávsky nábytok
5 najlepších akustických telefónnych búdok
Patio - hybridné pracovné prostredie zajtrajška